Rozen omslag doek

Afgelopen 2 weken op vakantie geweest. Uiteraard had ik projecten bedacht om tijdens de vakantie te haken.


Onder andere de rozen omslag doek uit het nieuwe boek haken en kleur.


Ik haakte hem met Merino fine van drops. Daardoor dacht ik dat hij kleiner zou uit vallen maar dat viel uiteindelijk wel mee.


Waar ik wel tegen aanliep ( en eigenlijk heb ik dat met bijna al mijn omslagdoeken die ik haak) is dat ze altijd wat gaan trekken. Ik had het ook al bij iemand anders gezien. Nu kun je dit mogelijk wel oplossen met blokken maar ik heb het anders gedaan. Ik heb elke toer afgesloten met een dubbel stokje en elke toer begonnen met een losse extra. En nu trekt hij niet meer en ook hoe ik hem ook niet meer te blokken. Wat met zo'n grote lap altijd wel fijn is.


Ik liep wel tegen twee foutjes aan in het patroon. In de teltekening  miste ik een losse in de eerste tour.  In toer 2 voor de rand staat dat de op het groepje van 5 vaste moet haken. Volgens mij moet dat tussen 2 groepjes van 5 vasten zijn. Misschien dat ik Claire er nog wel even voor moet mailen.


Tijdens de vakantie heb ik er al veel gebruik van gemaakt als het 's avonds koud was! Hij is heerlijk warm!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...