Ripple deken

Heel lang geleden begon ik aan deze deken. Een eenvoudige ripple deken.


Door allerlei dingen tussendoor is hij blijven liggen. 
Van de week heb ik hem weer eens opgepakt. Maar de ripple is wel een beetje saai. Nu is daar nog wel over heen te komen. Er zijn vaak momenten dat een makkelijk patroon ook wel handig kan  zijn. Bij onderweg.



Maar de kleuren spraken me toch niet meer zo aan. Ik heb besloten om hem daarom voor een goed doel te maken. Ik heb hem kort gehouden zodat hij geschikt is voor een ledikant. Nu ga ik met de overige bollen wol nog een paar baby dekens haken. Ik denk dat ik met de call 2015 begin en hem haak tot dat hij ong. 70 x 70 is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...