Pien

Na een week is Pien eindelijk ook klaar.  Ik moest best veel werken dus dan gaat het allemaal wat langzamer.


Zo zag ze er eerst uit. Maar ik vond haar een beetje kaal. Daarom heb ik er vanmorgen een paar stippen gehaakt.


En zo ziet ze eruit met stippen. Grappig dat een paar van die stippen ze het verschil kunnen maken.


Ik vind hem erg leuk geworden maar zie er natuurlijk ook wel weer dingen aan die niet perfect zijn.
Ik vind het altijd lastig om de stippen er goed op te krijgen.


Ik denk dat ik al een goede bestemming heb gevonden voor Pien. Er is een klein meisje vanuit Ecuador in Nederland komen wonen. Ze is geadopteerd door NL ouders.
Ik hoop dat ze hem leuk vind.


Noch even samen op de foto met Floortje
En zo staan er inmiddels heel wat knuffels in de wacht om naar hun vriendje of vriendinnetje te gaan!

Noch even een link naar het patroon: 
http://www.stipenhaak.nl/mijn-patronen/muis-pien.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...