Pimpen.


Even geleden haakte ik een gele omslag doek. Ik draag hem met veel plezier.
Vandaag deed ik mee aan de workshop haken en kleur gegeven door Claire.



Ze gaf met het advies om er nog een randje met een andere kleur omheen te haken.
Zelf had ik zo niet  bedacht maar het idee sprak me eigenlijk wel aan.


Thuis gekomen direct aan de slag gegaan en zie hier het resultaat. 
Ik vind hem erg leuk geworden.
Ik heb voor de omslagdoek stylecraft gebuikt en voor het randje gewoon een standaard katoen (by Claire no1). Dit geeft een erg leuk effect.


Claire bedankt voor je tip!

De workshop was ook erg leuk om te doen. Ik heb weer bruikbare tips gekregen.

Ook kwam ik deze bol tegen en die kon ik niet laten liggen......


Dit is de unicat van Echstudio....
Die kleuren wordt je toch verliefd op?!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...