Teckel Boaz


Vandaag teckel Boaz afgehaakt (Naam is door mijn dochter verzonnen!) Nu heb ik een variant voor een jongetje en een meisje klaarstaan.


Onlangs gaf ik op de fb pagina aan dat ik wel een grote teckel wilde hebben. Ik kreeg een mailtje van iemand dat er wel een grotere op de site van Stip en Haak heeft gestaan en ze was dus zo vriendelijk om mij die te mailen. Daarbij heb ik ook voor deze teckel phildar cotton 4 gebruikt.


En dan is het verschil nog best groot. Je hebt dan een forse teckel in handen.
(voor de duidelijkheid ze zijn dus alle twee met even dik garen gehaakt)

Ik heb deze kleuren bij elkaar gekozen en toen op gevoel in volgorde gehaakt.


Het patroon staat zover ik weet tussen de bestanden op de facebook pagina van stip en haak.

1 opmerking:

  1. Super leuk zijn ze. En inderdaad qua formaat verschillen ze nogal wat!

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...