Omslagdoek uit puur haken

Deze omslagdoek heb al eerder gehaakt van een hand geverfde gemĂȘleerde wol.


Maar ik wilde hem ook nog een keer met Scheepjes cotton 8 haken. Omdat ik hem in het boek zo mooi vind.
In eerste instantie wilde ik hem in dezelfde kleuren haken als in het boek maar in de winkel merkte ik dat het niet helemaal mijn kleuren waren. Daarom heb ik voor deze kleuren combinatie gekozen.



En ik ben blij dat ik voor deze kleuren gekozen heb. Ik wordt er helemaal blij van.  Hij is met de cotton 8  ook heel fijntjes geworden.


Het is een fijne zomers omslag doek geworden. En dat duurt nog even.... Dus gaat hij nu even de kast in.


Het patroon is te vinden in het boek Puur haken.



2 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden en de kleuren ook!lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Toevallig heb ik deze gisteren afgemaakt. Met Scheepjes Stonewashed en lekker grote naald. Erg leuk patroon om te maken.
    Groetjes
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...