Omslag doek Sienna

Jullie hadden m'n laatste vakantie project nog te goed. Ik heb het mooiste voor het laatste bewaard ;) !
Ben er van de week even niet aan toegekomen.




Ik had deze wol al wat langer geleden gekocht. Tegelijk in met de bol in blauw paars tinten. Die had ik al wat langer af. Deze kleur is mee gegaan op vakantie.


Ik vind hem zelf wel erg mooi geworden maar manlief vind de blauw paarse mooier. Deze is toen naar mijn moeder gegaan.


Ik heb hem thuis nog geblokt.




De kleuren zijn rood roze en oranje. Het is op de foto niet helemaal goed te zien.




Waarschijnlijk gaat hij nu naar de verkoping van de kerk. mede omdat ik er al vrij veel omslagdoeken heb.

3 opmerkingen:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...