Unicat

Ik volg al een aantal jaar het blog "Blij dat ik brei" Ik wilde er eigenlijk al heel lang een keertje heen. Maar ja Zeeland ligt voor mij nu niet bepaald naast de deur... Nu heb ik wel het geluk dat mijn schoonmoeder wel in Zeeland woont. En dan is het nog maar een kwartier rijden. Zaterdag zijn we er onverwacht geweest en ben ik eindelijk in het winkeltje van Jeanette geweest.
Ik vind het erg leuk om haar zo in levende lijve te ontmoeten.

En ik had geluk. Ze had net weer nieuwe unicat binnen. Dus hen ik eindelijk een bol kunnen bemachtigen. Ben er helemaal blij mee.


 
Ik ben nog aan het twijfelen over het patroon. Eigenlijk zou ik iets anders dan de South Bay willen maar ja ze zijn wel erg mooi met Unicat.....
 
Ik kwam ik dit mooie hand geverfde garen tegen. ( ik merk dat ik toch wel meer van mooie wolletjes ga houden) Ik kon hem niet laten liggen. Wat ik daar voor een omslagdoek van ga haken weet ik niet. Of een patroon van drops of iets wat ik tegen kom.
 
 
Nu stop ik toch maar even met het kopen van wol. M'n Paris plan stop ik maar even in de koelkast.....
 
 

1 opmerking:

  1. mooi kleurtjes allemaal weer we zien de creaties wel weer vershijnen

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...