Leuk wolwinkeltje

Van de week was ik gezellig bij m'n moeder. Meestal gaan we wel even winkelen. Dit keer wilde mijn moeder naar een kleding zaak in Alblasserdam. Prima. Op een klein winkelcentrum zit ook een outlet. Daar wilde ik graag even heen....
Zit er naast die winkel toch een heeeeel leuk wol winkeltje. Dat is wel heel gevaarlijk...
Dat winkeletje was leuk omdat ik er heel leuk werd geholpen. Ze daar veel van mijn favourite wol verkopen (Drops, Stylecraft...) maar ook  omdat ze er zoveel leuke voorbeelden hadden hangen. O.a van een omslag doek (south bay) met heel mooi verloop garen.
 
Kijk dit zijn de bollen.
 

De linker voor mijn moeder. de rechter voor mezelf.
Ik heb al een beginnetje gehaakt.
 
 
 
 
Ik vind het heel gaaf garen. Het effect is erg leuk.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...