South bay nr 3

Een aantal weken geleden kocht ik bij Janet van Blij dat ik brei een bol Unicat garen.
 
 
 
Eigenlijk wilde ik wat anders haken dan de South Bay. Maar ik vond de voorbeelden van Unicat met de South Bay zo mooi dat ik het niet makkelijk vond om  er een ander patroon voor te vinden. Dus toch maar weer de South Bay.
 
 
 
Het garen haakt prima. En het verloop gaat heel langzaam.
 
 
Met rand die ik er aanhaakte moest ik wat aanpassen omdat ik anders te weinig garen had. Nu redde ik het net. Altijd wel weer een beetje spannend of je genoeg heb of niet.
 
 
Na het haken nog even blokken aan de lijn. Ondanks dat het rond 18:00 kon het het nog goed. Er stond een lekker windje en de zon erbij. Hij was zij droog.
 
 
 
 
Dochter lief wilde graag model staan. ( ze zit nu naast me en vind het geweldig dat ze er op staat)

 Kwam wel mooi uit. Want door haar witte jurk komt de donkere rand onder aan de doek mooier uit.
 
 
 
Lekker veel mooie foto's van 2 beauty's.....
 
 

 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...