Baretje

Wat altijd een leuk project tussen door is, is het haken van een Baretje. Vaak ook wel redelijk snel klaar.
 
 
En wie er erg goed in is om ze te ontwerpen is Knutsel mam. Ik volg haar blog al een aantal jaar en elke keer komt ze weer met leuk nieuwe ontwerpen.
 
 
Dit patroon had ik al even klaar liggen om ooit eens te maken en dat ooit was nu. Ook had ik nog wat bolletjes katoen van de Wibra liggen. Dit leek me er een leuk project voor. Komen we ook eens door de voorraad heen.
Moet eerlijk zeggen het haakte ook best wel erg lekker.
 
 
Ik heb nog wel meer van dat donkerblauwe katoen liggen en ook een ander soort (wat dunner) dus ik denk dat ik er noch maar wat ga haken. Die vinden altijd wel een weg voor een verkoping oid.
 
Nog even een link naar het patroon:
 
 
 
 


3 opmerkingen:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...