2 Nieuwe rokjes is totaal 3.

Vorige week haakte ik een rokje voor mijn dochter. Helaas was hij toch wel een beetje te groot geworden.
Ik besloot een nieuwe te haken maar wilde er eerst een haken voor de verjaardag van mijn kleine nichtje.
Maar ja soms ben je zo aan het klungelen met de maten dat deze weer zo groot werd dat mijn dochter hem wel paste.
 


Dus de draden laten zitten en snel nog een kleintje haken. Heb de maten opgezocht op internet en nu hoop ik dat de maten wel goed zijn. Blijft een gokje dus duimen maar. Met name de lengte was lastig in te schatten.
 

 
Overigens kwam ik met de kleurvolgorde niet helemaal uit maar anders werd hij denk te lang.
 
 
 
Vandaag hen ik ze allemaal af zitten werken. Knoopjes eraan touwtjes maken en er door rijgen.
 
 
 
Vandaag bij Creamijn garen besteld want mijn oudste wil er ook graag een. Ze heeft de kleuren zelf uitgezocht dus ik ben benieuwd!
 
De link naar het patroon staan in een eerder blogbericht van mij.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...