Deken week 2

 
Vanmorgen kwam deel twee uit van de deken waaraan ik mee haak.
 
 
Dit zijn de kleuren die ik voor deze toeren gebruik. Het is lila en blauw maar dat zie je helaas niet zo goed op de foto.
 
 
Op deze foto zie je de kleur iets beter. Ik hou zoveel mogenlijk de kleuren van de originele deken aan. Op een aantal na die ik minder mooie vond. Daar heb ik lekker pittige knalkleuren voor genomen. Alleen een beetje balen dat ik er op dit moment een kwijt ben. Morgen toch maar eens mijn bollen chaos opruimen  en dan komt hij best wel weer boven water.
 
 
En nu is hij al weer tot zo ver klaar en ga ik m'n werkplunje maar weer eens aantrekken. Mag weer gezellig voor m'n oudjes gaan zorgen. (ook een hobby van me ;) )
 
 
En als ik dan vanavond thuis kom kan ik lekker met mijn andere dekentje verder. Jullie horen daar binnenkort meer over.

2 opmerkingen:

  1. Dat wordt vast heel mooi, helemaal in die kleuren!!

    Fijne week alvast!
    Groetjes, Miriam
    ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...