Baby deken

Zoals belooft binnenkort meer over kleine dekentje wat ik aan het haken ben.
 
 
 
Hier is hij dan!
 
 
 
En hier nog even een close up. Zo kun je de struktuur beter zien.
Dit heb ik gehaakt van het eerste garen wat ik bij Ice Yarns waar deze oa bij zat.
Het is een garen van 25% katoen, 50% bamboe en 25 % dralon. Het is echt een super zacht garen! Voelt heerlijk aan. Alleen moet je de bollen van te voren opnieuw opwinden want anders heb je vreselijk veel last van klitten!!

 
 
Hier nog een paar foto's
 
 
Patroon kom van Garnstudio:
Ik dacht dat ik garen zat had. Maar er gaat ongemerkt wel meer garen in de rand als dat ik even dacht. Ik heb een paar toeren moeten laten zitten omdat het gewoon op was. Eigenlijk vind ik het wel kunnen zo.
 
Mocht je meer willen weten van het garen of ook bestellen hier is de link. Er is ook een effen variant van. Wordt binnen een week geleverd. En ze zijn ook niet heel duur.
 
 
 


2 opmerkingen:

  1. wat een lieverdje zeg en wat een mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ! en mooi kleurverloop
    Heb ook pas een babydekentje gemaakt met uiltjes

    kan je zien op onze blog

    Groetjes
    diane

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...