Bijbelhoes voor mijn dochter

Mijn dochter kreeg op school een nieuwe Bijbel. Daar moet ze mee doen tot groep acht. Ik vind dat ze er erg zuinig op zijn. Om haar daar mee te helpen maakte ik er een hoes omheen.
 


Ik werd op het idee geholpen om de stersteek afwisselend met 2 toeren halve vaste ertussen door iemand van de FB groep Bijbelhoes haken.
 
 
 
 
Daarna heb ik nog 1 toer vasten om heen gehaakt en daarna de flappen vastgehaakt met vasten en dan door gehaakt met vasten. Ook aan de vouw zodat je een mooiere rand krijg. (tenminste dat vind ik)
 
Ik hoop dat deze uitleg duidelijk is.
 
 
Vervolgens heb ik er nog een soort van sluiting aan gehaakt. Daar moest een knoopje op. Mijn persoonlijke knoopje past erg goed....
 
 
Mijn dochter was er weer erg blij mee.
 
 

 

2 opmerkingen:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...