Kraamkadootjes

Ik had deze al een week zeker klaar liggen alleen de pompons moesten er nog aan. En laat het maken ervan is nu niet een van maijn favourite klusjes. Maar vandaag toch maar gedaan. Het kwam ook wel een beetje omdat ik  nog twee andere mutsjes moest repareren en daar nieuwe pompons om moesten. En die moesten vandaan klaar zijn.
 
 
 Ik moest twee kraamkadootjes haken. Een waar ik nog echt op kraamvisite moet en ook een als een klein kadootje. Omdat ik het leuk vond. Een jongetje bij mijn dochter in de klas had een broertje gekregen.
 
 
Maar ik had nogal veel wol over dus heb ik bij een mutsje ook een sjaal gehaakt.  
 
 
En nu begint het kouder te worden dus kunnen ze snel naar de baby's toe. 
 

2 opmerkingen:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...