Rustig

Het is een beetje rustig hier. komt omdat ik het druk heb.
Alfgelopen vrijdag, zaterdag, zondag en maandag gewerkt. En u mag ik er weer 5 achter elkaar. Zomer drukte. Kan op dit moment veel werken omdat er her en der nog wat gaten open vallen omdat er collega's op vakantie zijn.
De andere dagen moet er gewassen gestreken enz worden. Dus al met al ben ik druk. Tussen de bedrijven door haak ik wel maar het gaat gewoon wat langzamer.
 
Ben nu met dit vestje bezig:
 
 Een leuk vestje maar wel wat opstart problemen omdat ik het patroon niet helemaal snapte. Maar ik dacht weer te moeilijk en nu lukt hij wel.
 
Nu moet gaan verzamelen voor mijn werk. Het is wel heeel heeeel erg warm en we hebben geen airco omdat dat vaak weer te koud is voor de mensen. Dus puffen en zweten maar. Nu heb ik gelukkig en wat minder zwaar huisje....We gaan het meemaken...

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vestje ,ben benieuwd als je hem klaar hebt en ehhh wel een beetje kalm aan doen met deze hitte hoor,ik laat mijn strijk ook gewoon maar even liggen,komt wel weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties kom ik op je blog tegen ik ben gelijk volger geworden.

    Liefs. Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...