Bolero nr 2

 Van de week weer een bolero gehaakt en nu voor mijn jongste dochter. Omdat ik met de vorige met 3 bollen wat krap zat heb ik deze in twee kleuren gehaakt
 
 
Geeft ook wel een heel leuk effect. Nu moet er bij alletwee nog een knoopje aan. Wilde die woensdag op de markt gaan halen. Nu moet ik onverwacht weer werken tot elf uur maar om 11.30 weer bij de tandarts zijn met deze dame. Dus geen markt helaad. Dan de week erop maar weer. Dan ga ik dus ook echt niet werken heb ik mezelf belooft.
 
 
Grappige is dat ik hem dus ook voor mezelf aan het haken was en dat ik dat dus even vegeten was. ik was wel met een wit vest bezig en die heb ik een poos geleden weggelegd omdat er andere dingen tussen kwamen.
Iemand schreef er over onder mijn blog van de vorige. Ik enthousiast schrijven oh wat leuk....Haha ik was er dus zelf ook mee bezig. Was wol die over was van een mislukt ander project. Mijn moeder had het heel lief voor me uitgehaald. Als hij klaar is zal ik hem ook laten zien. Maar vanavond even nog een baretje afhaken voor de dochter van mijn zus.
 
 
Vandaag nog een hoop katoen van Drops besteld. Het scheeld nu best een hoop. Hoop dat het morgen binnen komt. Heb alleen nog geen bevestiging dat het verzonden is. Afwachten dus. 

3 opmerkingen:

  1. Haha, wat leuk Alike, dat je hem zelf ook aan het haken bent, terwijl je het niet eens weet ;-)
    Deze is ook weer heel mooi, geeft een heel ander effect he, met 2 kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alike, deze is ook heel leuk ja.
    Heb jij overigens goeie ervaring met Drops katoen?, is het vergelijkbaar met Catania?, ik ken het nl. helemaal niet ( heb sowieso nog niet veel haakervaring)
    Is het copieren al gelukt en weet je al hoeveel geld je van mij tegoed hebt?
    Groet,
    Julyske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik lastig. Ik heb op zich goed ervaringen. Splijt wast sneller. Is ook weer afhankelijk van het katoen wwlke je neemt.

      Verwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...