Baby vestje

 Soms heb je van die projecten dat je blij ben dat het klaar is en nog redelijk gelukt uiteindelijk. Dit is er een
 
Eigenlijk ging het best goed met de mouwen en de panden. Achterpand  een ster te veel gehaakt...Nu dat moet wel kunnen.
Maar toen de kraag. Die klopt van geen kant. Wordt niet snel erg boos maar deze heeft de hoek van de kamer gezien en ook het boek heeft het fors moeten ontgelden. Hij ziet er echt niet meer uit terwijl ik altijd erg zuinig op boeken ben.
 
Uit eindelijk heb ik gezorgd dat het aantal steken klopte voor de volgde toer zodat ik een goed basis had voor de volgende toeren. Nu lijkt ihij toch zoals hij moet wezen.
 
 
Het patroon komt uit het Haken voor de baby. Ik vind het een leuk en inspirerend boek. Patronen zijn alleen erg onoverzichtelijk en je hebt wel wat haakervaring nodig om dit patroon te kunnen haken zodat je voldoende inzicht hebt. De ene keer staan er de aantallen wel bij de andere keer weer niet. Het rammlet aan alle kanten.Ik vind het of slordig geschreven of slordig vertaald. Dit patroon krijgt in iedergeval een hele dikke onvoldoende van mij.
 
 Vestje is voor de kleine van mijn zus. Die is half juli uitgerekend. Wel hopen dat het een meisje wordt....
 
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Aaaa arm boekje.. Heb hier ook van die zielig boekjes. Zo vervelend als het niet gaat zo als het miet gaan. Maar het is je gekukt en het resultaat mag er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan frustrerend werken, maar het resultaat mag er zeker zijn! Is erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vestje is ondanks je ge........ toch wel erg leuk geworden. Ik zou ook zo zijn hoor , zou er niet goed van worden als het weer eens niet gaat zoals het moet
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ondanks de dikke onvoldoende heb je er toch maar een mooi vestje van weten te maken, van mij een dikke 10 daar voor
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...