Deken

Deze deken heb ik al een poosje liggen tot dat er iemand is waar ik aan kan geven of om te verkopen. Het patroon komt hier vandaan.
http://www.etsy.com/listing/97049887/crochet-pattern-baby-blanket?ref=usr_faveitems



 
Het originele patroon is smaller en ik wide hem breder hebben zodat het een vierkant werd dus heb ik het patroon aangepast. En andere kleuren gekozen.
Ik vind hem nog steeds erg leuk. Wordt er helemaal blij van als ik er naar kijk.
 
Ik hem hem daarvoor wel in de orginele maten en kleuren gehaakt. Als kraamkadootje.
 
 
Hier nog een foto. Ik heb alleen ook de rand aangepast. Die was recht in het patroon maar daar heb de golf in laten terug komen .
 
En nu ben ik weer met een nieuwe bezig. Als hij klaar is zal ik hem laten zien.
 

2 opmerkingen:

  1. Wauw Alike, je haakt mooie dekens hoor!
    Benieuwd naar je nieuwe deken ;-)
    Groetjes van Karien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop hem binnen 2 weken te kunnen laten zien. ind wel een beetje spannend of hij echt helemaal naar mijn zin wordt..

      Verwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...