Inkopen

 Vandaag naar de distel wol in Oudewater geweest. Ik wilde dit al eerder doen maar had er geen tijd voor. Vanmorgen eindelijk wel.
 
 
 
 
Dit is Scheepjes Roma (acryl) voor nog een deken voor mezelf in de caravan. Toch maar eens proberen met acryl. Ben zelf meer van het katoen maar dit is en lichter en ook een stuk goedkoper.
Op de wikkel staat naald nr 3 tot 3.5 maar ik denk dat ik hem op 4.5 gaat haken. Wordt wat losser. Maar deze gaan nog even in de kast eerst wat anders nog.
 
 
Want dit katoen heb ik ook gekocht. Ik wil namelijk ook nog een babydeken gaan haken voor de verkoping van de kerk. Daar heb ik oa deze bolletjes voor gekocht. Ik had ook al 3 bolletjes koningsblauw liggen. Je zullen er snel wel meer van zien en horen...
Verder nog een paar bolletjes voor onderzetters AH flessen enz.
 
Onderweg heb ik even uigerekent of het de moeite was om van Woerden naar Oudewater te gaan. Ik heb 21 x 80 cent bespaart (tov van hier in Woerden) voor de katoen en 15 x 50 cent bespaard voor de acryl. Leuk bespaard denk toch.
 
En ook als je wat verder woont dan ik en je hebt veel nodig is het de moeite waard om naar Oudewater te rijden. Het is namelijk ook een erg leuk stadje om te bezoeken. Leuk stadje om rond te lopen. Bezoek aan de Hekse waag te brengen. Tegenover de heksewaag een ijswinkel met lekker ijs...
Doe het alleen niet op dinsdag want dan zijn ze gesloten!!
 
Je kunt ook op de websitekijken waar ze op de markt staan. www.distelwol.nl.
  
Overigens ben ik wel benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met de Scheepjes Roma. Hoor graag van jullie.

1 opmerking:

  1. Zo wat een heerlijke voorraad heb je gehaald zeg. De kleurtjes zijn echt zo mooi.
    Ik ken het garen niet dus kan er niets over zeggen.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...