Post deken.

 Hier is ie dan mijn post zakken deken. Ben zelf erg blij met het resultaat.
 
 
Ik heb hem gehaakt voor de markt van onze kerk 24 mei Ben benieuwd of anderen hem ook  leuk vinden en of hij verkocht gaat worden.  
 
 Ik heb het patroon wat aangepast tov het origineel. Heb hem wat breder gemaakt zodat hij vierkant is geworden. Ook heb ik de rand weer van een andere deken gemaakt.
Maar hier wel even een link naar het patroon.
 
 
Ben u nog hard aan het nadenken wat ik er voor zal vragen. Er zit ong. 18 euro aan matriaal in. Ik wi er eigenlijk 30-35 euro voor vragen. Dan kan ik het namenlijk quite spelen met de balasting terug vraag.
Wat vinden jullie? Is het te veel of kan ik dit er wel voor vragen.
Vorige week kwam ik een gehaakte deken tegen (wel een stukje groter als deze maar niet zo mooi gehaakt vond ik) voor 169 euro....
Ik vind je hebt wel iets unieks en met de hand gemaakt. 
Ben er benieuwd naar jullie reacties!!! 
 

4 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige deken, en ik denk dat je dat er gerust voor mag vragen. Handwerk is nu eenmaal heel veel werk vandaar dat daar ook vaak een hoger prijsje aan zit.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg mooi geworden en succes met de verkoop....gat vast wel lukken!Jou prijs kan gerust vind ik;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, wat grappig, nog een postzakdeken! Kom eens kijken naar de mijne:
    http://mejuffrouwb.blogspot.nl/2013/03/ta-daa-jack-ripple-feat-snurk-wip-3.html
    Ik vind dat je trouwens zeker 35 euro mag vragen hoor!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke maar ook zeker trendy deken geworden. En die prijs kan best!!

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...