Baretje

Een paar weken gelden kwam er een nieuw patroon uit van ala Sascha.



 Een baret van sokkenwol. En ik heb al vaker aangegeven dat ik het heerlijk vind om  met sokkenwol te haken. En een baret is hier nooit weg.



Ik heb boven nog wel wat restjes sokkenwol liggen. Het is wel geen effen wol maar een leuke bol om eens een proef baretje te haken.


Ik haakte de maat van 4 tot 10 jaar. Die maat kon ik met deze bol haken.

Het fijne is dat je dit patroon niet met een vast aantal toeren haak maar je hem moet meten. Dat maakt het patroon ook geschikt om met ander garen te haken.


De link naar het patroon:

https://alasascha.com/wanten-en-mutsen/juweel-baret-pdf-patroon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...