Babysokjes

 Ik had een klein kraamkadootje nodig dus haakt ik een paar sokjes.

Ik wilde het eerst doen van het garen wat ik over had van de baret in mijn vorige bericht. 

Maar wat een drama was dat bolletje zeg. Heel veel breuken en dunne stukken. Ik heb best wel veel aan elkaar geknoopt maar halverwege het sokje ben ik afgehaakt en ben ik voor een andere bol gegaan.



Dat zijn deze geworden. Zonder extra hiel deze keer. Eigenlijk uit gemakzucht maar achteraf was het maar goed ook. Ik had garen te kort gekomen!!


Hier vind je het patroon:

https://alasascha.com/sokken/kattenoog-sokken-pdf-patroon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...