YLA kerstadvetnbox 2020: Sneeuwman

 Vorig jaar kwam de YLA box met een speciale kerstadventbox uit. Je kon kiezen uit een patroon van Mispeltoy van een ontwerp van henzelf. Maar de box was best heel prijzig. En ik wist niet het zou zijn dus heb ik hem overgeslagen. Ik nam die van CuteDutch maar die viel voor mijn tegen. Dit jaar zou CuteDutch weer aan het zelfde thema voordborduren (kerststal) en dus dat werd hem voor mij sowieso niet. Door omstandigheden kwam er bij YLA ook geen kerstadventbox. En ik had eigenlijk een beetje spijt dat ik die van vorig jaar niet had genomen.

Nu zou je denken dat er van vorig de YLA box toch niet zo leuk vonden en er niets mee hadden gedaan. Maar daar om vragen in de groep mag niet. Wat ik aan de ene kant begrijp maar ook wel een klein beetje jammer vind. Als je toch zo'n duur pakket heb en je kunt er niks mee. Maar wel een ander blij maken.....

Dus wie niet sterk is moet slim zijn. Er poste iemand een berichtje over deze box van vorig jaar.  Ik schreef daaronder dat ik het er jammer vond dat ik deze box niet genomen had. Dan hoop je stiekem dat iemand je een berichtje gaat sturen. En dat gebeurde ook. 

En ik kan je vertellen: Ik ben er zo blij mee. Ik geniet van het haken met de mooie wol. De leuke en schattige patroontjes.  



De sneeuwman is het eerste patroontje wat ik gehaakt heb. Het is soms wel een gepriegel maar ik heb geleerd dat de pincet daarin je grote vriend kan zijn.


Op de ogen en de mond na ben ik erg blij met resultaat.
 

Patroon kan ik helaas niet delen met jullie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...