Kroonluchter Jasmijn

 Sinds kort ben lid van de Facebookgroep kroonluchters haken. Ik vind ze erg mooi maar er kwam er maar niet van om wat te haken en of te bestellen.

Maar nu begint er binnenkort een cal en dat heeft me wel over de streep getrokken.

Maar om dan maar een bolletje te bestellen is ook weer zo weinig dus heb ik ook een pakket voor een 2e besteld en daar ben ik van de week aan begonnen.






Het patroon is zeker niet moeilijke om te haken. Mede ook omdat er een tel tekening bij zit. Eigenlijk is deze als ondersteuning maar ik vind een tekening overzichtelijker.




Het enige wat ik lastiger vind is om om de ring te haken.




 De complete pakketten vind ik persoonlijk heel betaalbaar. Ze zitten rond de 10 tot 15 euro. Met her en der wat uitschieters.




Ik vind hem prachtig geworden.


Heb je ook zin om er aan te beginnen? Hier is de link:

https://www.huisjevankatoen.nl/a-61019469/kroonluchters/pakket-kroonluchter-jasmijn/#description

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...