Gordeldier sokken

Ik las laatst dat het  met sokken net zo is als met schoenen. Je hebt er nooit genoeg van.

En zeker voor de kerst heb je speciale sokken nodig.



Nu had ik al wel eerder garen voorbij zien komen wat speciaal voor de kerst was. Maar het was er nog niet van gekomen om het te bestellen.

Totdat ik deze combi voorbij zag komen.


Twee strengen. De rode om de teen, hak en boord te haken. De andere streng met een klein glittertje(!) er in. 


Ik koos voor het patroon van de gordeldier sokken.


Het was nog wel puzzelen en wegen om de wol te verdelen. Ik heb meerdere keren afgehecht en weer aangehecht.

Mede ook omdat ik de teen niet met het rood gehaakt heb.

Hier is de link naar het patroon:

https://alasascha.com/patronen/sokken/gordeldier-sokken-pdf-patroon


1 opmerking:

  1. Wat zijn ze supertof geworden, ‘et die kerst kleuren!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...