Even een teken van leven

Lieve mensen. 
Ik wil even wat van me laten horen. Op moment heb ik op dringend advies van de 
fysiotherapeut m'n haaknaald even weggelegd.
Eigenlijk had ik er al langer last van: Mijn beide ellebogen. Nu heb ik 2 tennisarmen. De linker wat meer als de rechter.
Zoals jullie begrijpen wordt ik er niet heel blij van. Ik ben echt bewust opzoek gegaan naar andere dingen.
Ik hen al gestipstijld. 

Inmiddels heb ik foto boeken gemaakt. ( 1 grote. 3 kleinere)
En ben ik u mn wolletjes kast weer aan het opruimen. 

Gelukkig lijken de pijnklachten al wel wat minder te worden. 

Maar voorlopig zal ik nog even niet haken. Hoewel m'n handen wel gaan kriebelen als er weer zo'n leuk patroon van Zabbez uit komt.

2 opmerkingen:

  1. Ach meis, dat is vervelend. Toch maar even heel verstandig luisteren, en andere dingen doen, die je ellebogen niet belasten. Beterschap en ondanks dit, toch een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend voor je. En dan ook nog twee tennisellebogen tegelijk. Goed rust nemen is nu belangrijk. Het haken komt wel weer.

    Beterschap, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...