Zabbez: Madeliefje Maddy

Door het nieuwe patroon van de baby bloemen ben ik weer helemaal in de bloemenpoppen sferen. Maar ze blijven zo leuk om te maken.


En ik kwam erachter dat de paketten nieuwe patronen bevatten die niet in de boeken en ook niet op de website staan.


Het pakket is helemaal compleet. Er zit zelf een stopnaald in. 
Alleen de haaknaald was minder. Ook de oogjes zijn nare exemplaren. Ik had niet anders bij me de camping. Dus ik heb het er mee gedaan met hulp van mijn man. Nu thuis kies ik voor mn eigen oogjes.


Hier is een link naar een verkooppunt van de boxen.


https://www.creamijn.nl/a-57873366/zabbes-pakketten/zabbez-daisies-daan-mandy/#description

En nog even naar de website van Zabbez:
http://www.zabbez.com/kits/#.XtaQSaBNdxA

1 opmerking:

  1. Schattig bloemenmeisje. Oogjes kunnen lastig zijn. Gelukkig zie je er niets van nu jouw poppetje klaar is.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...