Toch nog een keer een gouwe ouwe

Na het haken van de vorige omslag doek van echtstudio had ik er toch ook zin om er een voor mezelf te haken.


Het was zo op de camping een heerlijk project om aan te werken. Lekker simpel, lekker therapeutisch.


Voor mezelf koos ik voor deze kleur roze. Een favorite kleur.


Hij is heerlijk groot geworden. En heb er zeven bollen in gehaakt.
Ook haakte ik deze met een naald groter waardoor hij lekker soepel valt.


Dit is voorlopig weer de laatste. Volgens mijn man draag ik mijn omslagdoeken nooit. Dit is wel een beetje waar. Maar dat komt ook omdat  ik vroeger meer effen kleding droeg  En dat haalde ik op met gekleurde omsagdoekn.  Nu draag ik veel tante Betsy. En dat betekend veel print. Daardoor passen mijn omslagdoeken niet altijd meer zo goed bij mijn kleding....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...