Gehaakte sokken: Kraanvogel

Stiekum ben ik toch wel trots op deze sokken. Mn eerste met extra hiel.


En die kwamen er niet vanzelf in.  Hij kwam er eerst scheef in. Toen dacht ik hem met een aanpassing er goed in had zitten. Halverweg kwam ik er achter wat ik in het begin fout had gedaan. Het patroon klopte als een bus maar ik had niet goed gelezen. ( dat gebeurt me wel vaker......)






En ik ben er heel blij mee. De sok zit daardoor net beter.


Ik haakte van het wolletje wat ik eerder in Duitsland. Dat bestaat uit Merinowol, Polamide en Zijde.
Heerlijk zacht!


Het patroon komt uit het boek Sokken haken. 
De patroon van de hiel staat op de speciale facebook pagina.

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...