Cute crochetbox nr 8

Mijn collega was eind oktober bevallen van een zoon en eigenlijk was ik er nog niet aan toe gekomen wast voor haar te haken.
Ik wilde eigenlijk aan een eerder cute dutch box verder gaan ( muis) toen ik dit pakket binnenkreeg.


Een speelkubus olifant. Eigenlijk vond ik dat nog veel leuker.


 Erg leuk om te haken. Hoewel ik het patroon was moest aanpassen om het mooi passend om het blok te krijgen.



En als je collega er dan helemaal blij van wordt ben ik ook blij!!


De box is nog na te bestellen:
https://www.cutedutch.nl/collections/vorige-boxen/products/cute-crochet-box-nr-8-speelkubus-olifant


2 opmerkingen:

  1. Leuke box en super oor de kleine vingertjes, uitdagend ook.

    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuk cadeau. Daar gaat het kleintje vast met plezier mee spelen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...