Cute Dutch kerst advent kalender nr 8

Jullie hadden nog een paar projecten te goed. Maar de afgelopen dagen kwam het er even niet van om er over te bloggen...


Dit keer waren het eier warmers in de vorm van een kerstmuts.
Wat zijn ze weer leuk.


We moesten er maar 2 haken maar omdat we met 5 zijn en er gelukkig voldoende garen was heb ik er 5 gehaakt.


Ook bij het bond randje haakt ik in eerste instantie de zelfde kant op als de rest van de muts. Maar met andersom haken keer ik toch meer bont... ( Rechter muts)



Het patroon staat weer op het blog van Cute Dutch.


Ps: Je kunt hem ook op je hoofd zetten...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...