YLA box versus Cute Dutch box

Zoals belooft zou ik proberen om een blog te schrijven over de YLA en de Cute Crochet box. Ik ga een poging wagen.
Ik begin met de YLA box. Tenslotte bestaat die al langer...



Om te beginnen de YLA box is gewoon altijd een kadootje! Er zit een mooi papiertje omheen. Ik ga voor het uitpakken ook echt zitten!



Er zitten altijd een paar vaste onderdelen in. De steekmarkeerder en meestal een heerlijk chocolaatje ( deze maand hadden ze er schattige suikerklontje in de vorm van een hartje bij gedaan omdat de chocolade met de warmte smelt.)
De steekmarkeerder word altijd met liefde en met de hand gemaakt.



Er zit ook altijd een haaknaald bij. Nu is dat iets wat voor mij niet perse hoeft maar voor iemand anders zal dat weer anders zijn.


Dat brengt me ook bij het feit dat de YlA box altijd compleet is. Vulling naald en accessoires het zit er allemaal in.


Er zitten ook altijd leuke verrassingen in. Dit keer een lief klein portemonneetje ( is al in gebruik voor steekmarkeerders en naalden) En een leuk beker.

Patronen zijn erg leuk. Er wordt gebruik gemaakt van allerlei soorten en merken garens. Altijd mooie garens.


Al met al een heel goed verzorgde box. Er wordt veel liefde ingestopt! Het is dan ook elke maand weer een feestje om hem uit te pakken!

De  Cute Crochet box



In de box zit een ( heel leuk) cadeautje. Een die gerelateerd is aan Cute Dutch. ( in de eerste box een kalender met foto's van Cute Dutch patronen)


Verder zit er een mooi verzorgd patroon bij, de bolletjes wol en de accessoires. 
In het pakket zit geen haaknaald en bij het vorige pakket ( ammigurumi) moest ik zelf nog vulling toe voegen. 


Tot nu is er alleen nog gebruik gemaakt van Durable garens. Maar ik verwacht dat er in de toekomst nog wel andere garens gebruikt gaan worden.


Ook dit is zeker een leuk pakket met leuke patronen maar het is voor mijn gevoel allemaal wat zakelijker.

Kort samengevat. 
De YLA box is gewoon helemaal compleet. er zit liefde en passie in. Elke maand weer een cadeautje. Waar voor je geld.
De Cute Crochet Box. Leuke box. Is wat kaler en ik denk in verhouding ook wat duurder als de YLA box.

Ik de toekomst zul je wel nog wel de gehaakte eindresultaten voorbij zien komen.

Hier een link voor info over de YlA box:
https://ylabox.nl

Hier een link met info over de Cute Crochet box.
https://www.cutedutch.nl/collections/cute-crochet-box





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...