Yla box Fiesta sjaal

Deze YLA box lag al even e wachten. Ik had er wel eerder aan willen beginnen maar ik was het patroon wijt. Gelukkig kon ik nog een nieuwe krijgen.


Ik was al gelijk blij met de kleuren.
En het patroon herhaald zich steeds dus heerlijk om uit je hoofd te haken. 


Eigenlijk moesten er om de hele omslag doek flosjes. Maar ik ben niet z'on fan van flosjes maken. Daarom koos ik er voor om er een roze rand om heen te haken. En op elke punt een grote flos. Eerst had ik een soort van vlechtjes maar dat vond ik minder mooi.


Voor ik begon besloot ik hem voor iemand haken die wel iets warms kon gebruiken. Maar ik sluit niet uit om er toch ook nog een voor mezelf te haken. Ik vind hem namelijk super geworden!!! Wordt zo blij van de kleurtjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...