Glitzer glotzie vogel Piepsidum

In mijn vakantie kocht ik het dit haakboek.


Ik kocht het aan het eind van mijn vakantie. Dat was best jammer want er zat niet zo ver van onze camping een winkel die de wol verkocht die ik nodig had... Maar die was niet meer open voordat we naar huis gingen. Gelukkig verkocht zowel Creamijn als Cute Dutch wel de juist wol.


Toen kon ik de juiste ogen niet vinden. Ik had ogen van 30 (!) mm nodig. Ik kwam we ogen van 6 euro per paar tegen. Dat vond ik iets te duur eigenlijk. 
Na lang zoeken vond ik ze op Aliexpress. Voor ong 1 euro per paar. Dat scheelde heel veel!


Nu is Duits niet een van mijn sterkste kanten maar met haakpatronen kom ik wel uit de voeten. Ik denk niet dat de patronen te ingewikkeld moeten worden. Het scheelt dat ik wel vaker amigurumi's  hebt gehaakt.


Hij is uiteindelijk groter geworden dat ik dacht. Maar wel erg schattig!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...