Rolmaatje

Een maand geleden bestelde ik wat bij Creamijn. Het was de jubileum week en er zou wat extra's bij zitten. Niet dat ik daarom wat bestelde maar ik wilde een haakpakket en die kon ik daar bestellen.



 Bij de bestelling zit een rolmaatje. Altijd handig. Raak nog wel eens een centimeter kwijt.....

Maar toen zag ik het patroon erbij en was ik gelijk erg enthousiast. Het was een patroon om het rolmaatje te omhaken. Helemaal in mijn stijl en kleuren!!!



Ik weet niet of het patroon nu nog los te krijgen is. Het rolmaatje bestel je hier:

https://www.creamijn.nl/search/?search=rolmaatje

1 opmerking:

  1. Heel tof, zo kan je het ook makkelijker terugvinden tussen de rest.

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...