Lalylala: 4 Seasons Christmas deel 1 en 2

Hoewel het nog wel even duurt totdat het kerst is en ik ook niet iemand ben die al weken aan het aftellen is totdat het kerst is had ik 2 weken geleden ineens zin om deze te gaan haken.




Als je foto's ziet zie je ook wel gelijk waarom. Ze zijn gewoon uberschattig. 




Ik ben begonnen met Kersster Persy. De meest bewerkelijk van het stel. Dat komt door de bladeren. Maar ik vind hem ook wel de leukste.




 

Daarna was kerst elf Kris aan de beurt. 



Dit is kerst bal Molly.  Rustig qua kleuren maar het rode randje geeft wel net wat extra.


Van deel 1 haakt ik allen Claus en Xaver. Ik vond Anton ( engetje) minder leuk.




Dit is Claus. Ik was even bang dat het valmmetje niet rechtop zou blijven staan. Maar dat valt erg mee.




En tot slot Xaver de kerstboom. Daar kwam ik ( toen ik bijna klaar was) dat ik de verkeerde kleur heb gepakt. Misschien haakt ik hem nog wel een keer in de juiste kleur.


Tot slot nog de 2 links naar de patronen:

https://www.ravelry.com/patterns/library/4seasons-christmas-xmas

https://www.ravelry.com/patterns/library/christmas-vol-2


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...