YLA box nr 42

Het thema van deze box was: Be my guast. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo snel kon bedenken wat het zou kunnen zijn. Ook geen enkele richting eigenlijk.


 Het was dus een ontwerp voor gastendoekjes. Ik heb dat wel vaker voorbij zijn komen en vond het ook wel leuk maar ben er eigenlijk nooit aan begonnen. Daarom  was ik dus wel blij met de box.






Elk doekje had z'n eigen structuur en kleur. Alleen het randje was het zelfde.

Ik ben dan wel wat aan het klungelen geweest met de juiste maat haaknaald. Ik wil ze het liefst allemaal even groot hebben. Ook had ik weer eens niet goed gelezen en er eerst vierkant gehaakt.



Ik ben er wel weer blij mee!!


1 opmerking:

  1. Leuke gastendoekjes met structuur. Ik kan me voorstellen dat je de doekjes allemaal in dezelfde maat wilt hebben. Dan krijg je een net stapeltje. Deze patronen zijn ook leuk om te gebruiken voor een kussen of deken.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...