Bloemenpop Fay fuchsia. Zabbez

 Vorige week kwam er weer een nieuw patroon van Zabbez uit. En daar wordt ik toch zo blij van. Ik ben nog steeds gek op de bloemenpoppen haken!!



Dit keer was het de Fuchia.  Van te voren kregen we de  kleurtjes al te zien. Dus toen het patroon kwam kon ik gelijk van van start. Ik laat dan ook al m'n andere haakwerk liggen.



Wat een leukerd is het weer. De basis is in principe altijd het zelfde. 

Daarom vind ik het maken van de bloem toch altijd wel het leukste werkje.



 Het maakt de pop ook af.



Tot slot nog de link naar het patroon:

http://www.zabbez.com/patterns/little-fuchsia-fay/

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...