Babybloem Zabbez: Sierui Otje

Sierui Otje had ik al wel verhalen gelezen dat z'n muts te groot werd en daarbij moest ik ook nog lussen haken. Ik had hem daarom altijd links laten liggen. Maar ja als je ze dan bijna allemaal hebt gehaakt moet je er toch aan geloven.



 Het haken van de lussen ben ik al snel mee gestopt. Het werd veel te los. 

Dus heb ik de haren er los op geknoopt. Wat een snertklusje was dat zeg.



En toen moest Otje nog naar de kapper. Nou stilzitten was er niet bij... Dus hij heeft een wilde coupe gekregen.. ( of lag het toch stiekum aan de kapper die er niet zoveel van bakte.....)


Het patroon van Otje kun je in het boek Babybloemen haken van Zabbez vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...