YLA box augustus 2020

Er zijn van die momenten dat de bezorging van  YLA box nog meer een klein geluksmomentje is als ander maanden. 

Op dit moment voel ik me best overprikkeld en niet zo blij. Corona hakt er bij mij ook wel in. Wat ook meespeelde dat ik bijna niet kon haken. Gelukkig gaat het al iets  beter en dat is ook wel weer fijn.


Ik werd dan ook zeker blij van dit leuke patroon. Ik wilde er gelijk aan beginnen. Zo gezegd ze gedaan.  ( ja en liggen nog andere projecten maar soms moet je daar ook gewoon maling aan hebben)



Het garen in de box was een combinatie van stonewashed en calistha. Leuk om te zien dat deze garens met elkaar te combineren zijn!!



Het bloemetje wilde ik eigenlijk achterwege laten maar daar waren ze het hier thuis niet mee eens!!!



Deze box is al uitverkocht. De nieuwe vanaf vandaag wel weer te bestellen.

https://www.ylabox.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...