Kussen 1

 Ik ben soms een soort van 'hak op de tak' haker. Ben met het ene bezig en kan het dan toch niet laten om met iets anders te beginnen dat ik zooo leuk vind. Misschien wel herkenbaar.




Daardoor bleef dit kussen ( en z'n broertje die nu ook bijna klaar is) liggen. En soms gaat dat ineens in mijn hoofd spoken.



Nu had ik zondag ineens een goede reden bedacht om er toch mee verder te gaan. Ik wilde voor tijdens de (digitale) kerkdienst een simpel project waar ik geen patroon voor nodig had.  Dus kwam ik weer bij dit kussen uit.




Ik weet dat ik in het begin wat aan het zoeken ben geweest voor de juiste maat. Meestal moet ik toch wel een hele naald kleiner nemen om op de juist maat te komen. Bij deze niet het geval. En uiteindelijk moest ik aan de zijkant een flapje ovehouden om er in te stoppen maar daar had ik  te kort voor. Ik heb hem  helemaal dicht gehaakt en op mn eigen manier de koortjes er aangemaakt.



Het voelt wel weer erg lekker als er iets af is. Dan is het uit mijn hoofd.



Het patroon komt uit dit boek:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...