Mandala

Na alle snellere haak projectjes ben ik vorige week met iets groters begonnen.


Een Mandala voor in het raam op mijn slaapkamer.


Qua kleuren ging ik een beetje uit mijn comfort zone. Ik was al weer geneigd om naar het roze rood te grijpen maar deze kleuren staan ook mooi bij mijn pip behang op mijn slaapkamer.


Het begin had ik wel wat meer moeite mee maar na een aantal keer uithalen ging hij als een trein.


En thuis vinden ze hem ook geweldig. Zelf mijn zoon vind hem mooi. Hij is alleen fan van mn gehaakte knuffels.


En tijdens het maken van de foto's kwamen we er achter dat hij ook prachtig in het trappengat staat....
Dus er zou er zomaar nog eens een kunnen komen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...