Bizzy Bee Miss Sheep

Nog even een late blog. Ik merk dat alles om het virus me een beetje veel wordt. En gewoon werken, de kinderen helpen met het huiswerk. Maar ook het feit dat iedereen thuis is. Dat zorgt bij mij voor de nodige prikkels en overprikkeling. Momenten van chaos in mijn hoofd.



 Aan dit patroon was ik al eerder aan begonnen. Alleen had ik nog niet de juiste potjes die nog uit Duitsland moesten komen.


Ik was dan heel blij dat de postbode gisteren mn glazen potjes aan kwamen.


De tulpjes gaven bij mij de doorslag om dit patroon te gaan haken.


Met nog een paar schattige bloemetjes.

Het patroon kun je los bestellen bij Bizzy Bee via de mail.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk potje! Het is inderdaad een periode van chaos voor veel mensen, maar ik merk dat haken helpt. Hopelijk jouw ook. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...