Weer plantjes..... nu wel even de laatste

Hèhè vandaag haakte ik voorlopig het laatste plantje.....


De juffrouw van school vroeg of ik een paar potjes wilde vullen...


De potten waren groter als de potjes in de patronen. Dat dwong me tot creatief zijn. 
Ik heb hier een bol in de originele maat gehaakt. Een bol wat groter en een bol kleiner. Toch vond ik het geheel wat kaal en saai dus heb er nog sliertjes aan toegevoegd.


Deze heb ik iets groter gehaakt. Ik geloof 2 toeren. En eigenlijk was dat voor dit potje wel voldoende.


De bol heb ik een stuk groter gehaakt. Voordeel daarvan was dat hij ook wat hoger werd.


En bij dit plantje kon ik eigenlijk het patroon aardig volgen. Misschien had ik de bollen iets groter moeten haken... Maar dit was de laatste en ik was eigenlijk wel klaar met de plantjes.....
Beetje plantjes moe.... zeg maar... Ik hoop dat er voorlopig geen rede meer is om plantjes te haken. 

Plantjes komen van Cute Dutch en uit het boek plantjes haken.

1 opmerking:

  1. Están geniales tus cactus...s mí también me gusta tejer, en verano hice una colección


    😘😘😘

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...