YLA box


Soms heb je een vermoeden wat het wel eens zou kunnen zijn als je het thema leest van de YLA box. En daar hoop je dan ook op omdat je het goed kunt gebruiken. Tenminste in de geval wel. Ik het op de fiets al een paar keer een koud hoofd gehad dus een soort van muts kon ik wel gebruiken.


Nou ik zat in de goede richting want het werd een warm winterset.



Ik begon met de muts. 


En de colsjaal kwam ook goed van pas. Als ik mijn jas hoog dicht rits dan zit hij niet lekker ik mijn nek. Maar doe ik hem lager is het weer kouder. Dus is de col een prima oplossing

1 opmerking:

  1. Prachtig setje waar je duidelijk veel plezier van hebt. Het moest zo zijn dat de YLA Box precies bracht wat jij nodig had.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...