By claire tegeldeken

Na de Hollandse tegeldeken had ik de smaak wel te pakken. Het was zo fijn om onder weg te haken.
Ik had de deken uit de agenda nog niet gehaakt dus had ik gelijk iets om mee verder te gaan.


Ik zocht wel mn eigen kleuren uit. Warm en zoet.


De lapjes hebben wereld reizen gemaakt. Zijn in Zwitserland Italiƫ en Duitsland geweest. Maar ook gewoon mee naar Zeeland.


Er waren wel af en toe een paar hobbels. Bolletjes kwijt. Patroon kwijt... Maar aan het eind ook nog lapjes... Maar het is goed gekomen.


En als je dan het laatste draadje afhecht geeft dat zo'n lekker gevoel.

Het patroon is inmiddels ook los te koop:
https://byclaire.eu/product/byclaire-cal-deken-agenda-pdf/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...