Kruk Bobbiny cord

Zeg nooit nooit meer is wel gebleken. 
Want gisteren heb ik toch een streng bobbiny garen gekocht.


Ik had ooit wel eens eerder deze kruk om gehaakt. Maar dat was vies en uitgerekt. Dus had ik die hoezen er een paar jaar geleden afgehaald. Maar  er was niet meer van gekomen om er wat anders om haken.


Gisteren kwam ik dit patroon tegen in het boekje bobbiny love tegen. Tja en dan heb je twee van die krukjes staan. En dan zwicht je toch weer voor zon mooie streng garen...


Met naald 15 haak je dus even een hoes om je kruk. Het haakt zo snel weg.
Het leuke is: hij pas perfect. Zit zo mooi strak om de zitting. Ik hoefde niet eens een draadje te gebruiken om hem te spannen... Daar hou ik stiekem wel van.


Het patroon in te vinden in het eerder genoemde boekje Bobbiny love.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...