Cute Dutch adventkalender 5

Dit keer kregen we een patroon van een rendier wandhanger.


Voor mij technisch gezien meer een uitdaging...
Met name de meeloopdraden onzichtbaar maken is een dingetje....


Dus helemaal tevreden ben ik niet.  Maar vooruit.


Op het patroon stonden de neus en de ogen ingetekend. Terwijl ik wis dat hij er later los op kwam toch braaf de neus er in gehaakt. Gelukkig had ik voor ik met de ogen begon het door dat het niet nodig was dus die heb ik met haken overgeslagen.
Die losse ogen en neus geven de wandhanger juist iets schattigs vind ik. 

Ik had geen goede droge stok dus heb er voor gekozen om hem aan een oude breinaald te hangen



Voor het patroon verwijs ik je wee naar het blog van Cute Dutch:
https://www.cutedutch.nl/blogs/nieuws

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...